خريد پيپ اصل و ارزان - با جعبه اورجينال Tobacco pipe chang Fang Capex CX-23





خريد پيپ اصل و ارزان - با جعبه اورجينال Tobacco pipe



خريد پيپ اصل و ارزان - با جعبه اورجينال ستوده 2019 pipe chang Fang Capex CX-23

پيپ علاوه بر افرادي كه از آن استفاده ميكنند براي افراد زيادي جذاب و يك وسيله كلاسيك مي باشد. به همين خاطر افراد زيادي اقدام به خريد پيپ در مدل هاي مختلف اصل چوبي و يا ساير مدل ها مي نمايند تا در كلكسيون هاي شخصي خود نگه داري كنند. ما در اين فروشگاه اقدام به عرضه دو مدل پيپ با مارك كپكس و چانگ فنگ نموده ايم. هر كدام از اين دو مارك داراي طرح هاي مختلف و رنگ هاي مختلفي است. ارسال طرح و رنگ به صورت كاملا رندوم مي باشد اما شما ميتوانيد مارك مورد نظر خود را انتخاب نماييد. هر دوم محصول پيپ ارزان مارك كپكس و چانگ فنگ از نظر كيفيت مشابه به هم بوده و داراي كيفيت بالايي مي باشند. چنانچه مارك مورد نظر خود را انتخاب ننماييد مارك پيش فرض و يا به صورت رندوم براي شما ارسال خواهد شد. اين پيپ ها در جبعه مخصوص به خود بوده و به همراه جعبه خود آنها براي شما ارسال خواهد شد.

خريد پيپ 
چنگ فنگ و كپكس chang Fang Capex CX-23

مشخصات پيپ چنگ فنگ و كپكس:

  • داراي  ظرف فالكون

  • دوكاره با سر فوق العاده شيك

  • سوپاپي و فيلتر خور با كيفيت عالي و فوق العاده شيك

اين پيپ ها به قدري شيك و با طرح كلاسيك هستند كه حتي اگر نميخواهيد از آنها براي كشيدن پيپ استفاده كنيد ميتوانيد به عنوان دكوراسيون استفاده كنيد.

انواع پيپ

درباره محصول پيپ:
- اين پيپ ها داراي طول عمر و قابل استفاده براي مدت زمان طولاني است
- ساخته شده با مواد مخصوص و كيفيت بالا، شامل هيچ اشياي مضري نيست
- حلقه لاستيك دروني آن مي تواند از خروج دود و روغن جلوگيري كند
- اجزاي داخلي آن چندان پيچيده نيست و به راحتي قابل تميز كردن است

قيمت فقط: 48000 هزارتومان

                                  

 

پيپ
 كاپيتان بلك

پيپ چيست؟
تقريبا همه افراد براي يك بار هم كه شده در ويترين فروشگاه ها "پيپ" را ديده اند، از اين وسيله براي كشيدن يا دود كردن تنباكو استفاده ميشود. اين وسيله از قسمت هاي ساده اي تشكيل شده است، يك كاسه كوچك كه ته آن سوراخ هايي دارد براي ريختن تنباكو در قسمت جلوي آن تعبيه شده است كه امتداد سوراخ ها به داخل دستگيره اي كه معمولا از جنس چوب است وارد شده و سپس به قسمت دهان گير كه پلاستيكي است متصل ميشود.

 پيپ ها در انواع مختلف صنعتي و سنتي كه به دست سازها اطلاق ميشود ساخته شده اند. معمولا نوع دست سازهاي پيپ ارزش هنري داشته و بسيار گران قيمت هستند. كشيدن پيپ يكي از قديمي ترين روش هاي كشيدن تنباكو است كه در بين مردم ملل مختلف مرسوم بوده و است. جنس بدنه پيپ معمولا تر چوب هايي مانند مرشام، چوب كورن و گاهي سفال است. حتي گاهي از فلز و شيشه براي بدنه پيپ ها استفاده شده است. قسمت كاسه پيپ معمولا به روش هاي مختلفي از سنگ، نگين هاي جواهر و گاهي از چوب تزئيين ميشود.

پيپ
 دكوراسيون

استفاده از پيپ نياز به تبحر مخصوص به خود دارد و براي كشيدن پيپ نياز به ابزارهايي مانند كبريت مخصوص پيپ يا فندك مخصوص، پيپ پاك كن و ابزاري براي پر و خالي كردن كاسه پيپ دارد.توتون پيپ در مدل هاي مختلفي وجود دارد معمولا توتون پيپ ملايم تر و درشت تر از توتو هاي سيگار بوده و معمولا تنباكوها مرطوبتر از سيگار هستند بدين دليل كه تنباكوي خشك ريز شده و مانع جريان هوا ميگردد.
اگر شما تنباكو يا توتون پيپ را قبلا تهيه كرده ايد حتما ميدانيد كه بايد در يك محفظه بسته مانند قوطي يا شيشه اي درب دار از آنها نگهداري كنيد تا خشك نشوند.

خريد پيپ ارزان

خريد پيپ با كيفيت عالي و جنس مرغوب
همانطور كه اشاره شد اين پيپ ها در دو مارك كپكس و چنگ فنگ عرضه ميگردد كه هر كدام چندين طرح متنوع دارند. ارسال طرح و رنگ به صورت رندوم مي باشد ولي شما ميتوانيد مارك مورد نظر خود را انتخاب نماييد. در صورت عدم انتخاب مارك، به صورت رندوم براي شما ارسال خواهد شد.
خريد اينترنتي پيپ ارزان در بسته بندي كاملا اورجينال

قيمت فقط: 48000 هزارتومان

                                  

 

پيپ
 ارزان چوبي

جالب است بدانيد كه حتي پر كردن كاسه پيپ يكباره انجام نميشود براي پر كردن كاسه پيپ از تنباكو نخست بايد مقداري از توتون را در كاسه پيپ ريخته و سپس با انگشت شصت آن را كمي فشرده كنيد و سپس پيپ را با دهان پك زده و امتحان كنيد ببينيد خوب كام مي دهد و هوا جريان پيدا ميكند يا خير، در صورتي كه جريان هوا انجام ميشد مجدد مقداري توتون ريخته و فشرده كنيد.
اگر جريان هوا مسدود بود ميتوانيد مقداري از توتون درون آن را تخليه كنيد يا ميتوانيد با سوزن روزنه هاي درون آن ايجاد كنيد.
در زمان روشن كردن پيپ اگر ميخواهيد از فندك هاي بنزيني براي روشن كردن آن استفاده كنيد بعد از روشن كردن فندك چند ثانيه منتظر بمانيد تا بو و بخار بنزين رفع شود. البته بهتر است از فندك هاي گازي براي روشن كردن آن استفاده كنيد. هرچند فندك پيپ مخصوص به خود مي باشد.

پيپ
 چيست

بعد از اينكه توتون ها را درون كاسه پيپ ريختيد و فندك يا كبريت مناسبي انتخاب كرديد براي روشن كردن بايد شعله را از بالا روي توتون ها گرفته و به آرامي پك زد تا شعله آتش به سمت پايين و داخل حفره پيپ كشيده شود. بدين ترتيب پيپ به خوبي روشن خواهد شد.
دقت كنيد كه پيپ شما از هر نوع مدل و جنسي كه باشد بايد به طور مرتب تميز شود، تميز نكردن پيپي باعث خيس و نمانك و بد طعم شدن آن ميشود
براي تميز كردن پيپ ميتوانيد تمام قسمت هاي آن را باز كنيد و با فرچه هاي كوچك آنها را تميز كرده و سپس خشك كنيد و بعد به همان شكل كه باز كرده ايد اجزاي آن را ببنديد. دقت كنيد كه هرگز قسمت هاي مختلف پيپ را تا زماني كه هنوز دستگاه شما روشن و گرم است از هم جدا نكنيد. اين كار را بايد در زمان سرد بودن پيپ انجام دهيد.

خريد پستي 
پيپ اصل و ارزان - با جعبه اورجينال Tobacco pipe

ارسال به سراسر كشور از طريق پست

قيمت فقط: 48000 هزارتومان

                                  

 




محصولات مشابه و مرتبط


قيمت : 56,000 تومان





قيمت : 56,000 تومان




قيمت : 26,000 تومان


















1 2 3 4 >>





تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد