درباره نرم افزار :
Adobe Flash Professional CC 14.2.0 Final نرم افزار قدرتمند و محبوب ادوبي ابزاري مناسب براي طراحان وب و مالتي مديا كاران مي باشد كه در نسخه جديد شركت ادوبي سعي نموده قابليت هاي برنامه نوسي و كدنويسي و محيط كاري را اتقا داده و در عين حال با اضافه نمودن ابزار طراحي جديد سعي نموده نيازهاي طراحان را نيز مرتفع سازد. از ديگر ويزگي هاي جديد مي توان به يك موتور متن قدرتمند، پشتيبان دستگاه موبايل و تسهيل كارايي و افزايش ابزارهاي برنامه نويسي از ويژگي هاي Flash Professional CS6 اشاره نمود.همچنين نسخه جديد داراي اجزاي هماهنگ و پيوسته، دارا بودن محيط كار طراحي گسترده كه امكان ارائه ي محتوا را از طريق قالب هاي رسانه اي ايجاد مي كند. Flash Professional CS6 به طور كامل از Adobe Flash Player و Adobe AIR و سيستم هاي موبايل پشتيباني مي كند و به شما اجازه مي دهد تا به آساني محتوا و مضامين، آگهي ها و تبليغات و فيلم هاي خود را به مكان هاي مختلف بفرستيد.
درباره محصول :
اين محصول شامل بيش از 13 ساعت ويديو آموزشي به همراه فايل پروژه هاي آموزش داده شده، برنامه نويسي Action Script در يك عدد DVD اورجينال نقره اي و در بسته بندي هولوگرام دار شركتي ارايه مي گردد.
عناوين آموزشي در اين مجموعه :
- فصل اول :آشنايي با محيط نرم افزار flash CC
1.ايجاد يك سند جديد
2. آشنايي با فضاي كار
3. آشنايي با stage
4.آشنايي با پنل كتابخانه
5. آشنايي با Timeline و لايه ها
6.شروع كار با لايه ها و فريم ها
7. ساخت پوشه براي لايه ها و افزودن لايه به پوشه ها
8. كاربرد پنل خصوصيات
9. استفاده از پنل ابزار ها
10. لغو كارهاي انجام شده پيش مايش فيلم و تغيير اندازه
11. گرفتن پشتيبان از اسناد
12.ذخيره سند به صورت XFL
13. انتشار فايل فلش
- فصل دوم : آشنايي با گرافيك در فلش
1. آشنايي با رنگ زمينه و خط دور و استفاده از ابزار مستطيل
2.استفاده از ابزار بيضي ابزار انتخاب آزاد و تغيير خطوط منحني شكل
3. تغيير خط دور و زمينه و آشنايي با حالات ترسيم
4. استفاده از ابزار گراديان
5. افزودن زمينه نقش بيتي و گروه بندي اشياء
6. استفاده از ابزار منحني
7 ايجاد شفافيت
8.استفاده از ابزار متن
- فصل سوم : كار با سمبل ها
1. ورود اطلاعات از Illustrator
2.آشنايي با سمبل و نحوه ايجاد آنها
3.ورود اطلاعات از فتوشاپ
4. ويرايش و كار با سمبل ها
5. آشنايي با تصاوير نقشه بيتي و برداري
6. جداكردن نمونه از سمبل و تغيير اندازه و موقعيت نمونه ها
7. استفاده از خط كش و خط راهنما
8. تنظيمات رنگ يك سمبل
9. كار با افكت هاي Blending وصدور فايل با فرمت Bitmap
10.استفاده از فيلترها بر روي سمبل ها
11. كار در فضاي سه بعدي
12. آشنايي با مفاهيم tive Angle perspec و Vanishing point
- فصل چهارم : مديريت محتوا و ماسك ها در فلش
1. مديريت محتويات روي استيج و ترازبندي اشياء
2. آشنايي با پنل Align
3.ايجاد يك ماسك ساده
4.استفاده از يك متن به عنوان يك ماسك
5. قرار دادن يك حفره درون يك شي
6. ماسك بدون لايه ماسك
- فصل پنجم : كار متن ها
1. افزودن متن
2.ايجاد متن عمودي و تنظيمات آن
3. افزودن symbol به متن
4. اضافه كردن لينك به متن
5. كاكر با متن هاي ايستا و پويا
- فصل ششم : كار با صدا و ويدئو
1. وارد كردن صدا به كتابخانه
2. قرار دادن صدا در Timeline
3. افزودن و بريدن صدا
4.تغيير درجه صدا حذف فايل صدا و تنظيم كيفيت صدا
5. افزودن صدا به دكمه ها
6. كار با Adobe Media
7. coder ويرايش ويدئو در Encoder
8.آشنايي با پنجره Import
9.video پخش فايل ويدئويي
10.شفافيت در فايل هاي ويدئو و استفاده از صفحه سبز
- فصل هفتم : آشنايي با انيميشن ها
1. آشنايي با انيميشن
2. پويانمايي رايانه اي
3. آشنايي با اصول پويا نمايي
4. متحرك سازي مكان با استفاده از Motion tween
5. تحرك سازي شفافيت و فيلترها
6. متحرك سازي با استفاده از shape Tween
7. متحرك سازي تغيير شكل مسير و چرخاندن و جهت يابي اشيا ء در مسير
8. تغيير فريم هاي انيميشن و ايجد انيميشن در Movie clip
9. ساخت انيميشن سه بعدي
10. نمايش انيميشن و توليد تصاوير و متوالي
11. تغيير انيميشن با استفاده از shape Tween
12. استفاده از نقاط راهنما در متحرك سازي
- فصل هشتم : كاربرد Action script (بخش مقدماتي )
1. ساخت دكمه
2. كپي كردن دكمه ها و جابجايي تصاوير با يكديگر
3. استفاده از دكمه ها
4. آشنايي با Action script 3
5.آشنايي با پنل Actions
6.ساخت رويداد براي دكمه و ماوس
7. خطايابي كدها و ايجاد فريم هاي كليدي مقصد
8. آشنايي با پنل Code snippets
9.اجراي انيميشن در مقصد
10. انتقال نمايش به فريم هاي خاص و نحوه متوقف كردن انيميشن
11. ساخت دكمه هاي انيميشن دار
- فصل نهم : كاربرد Action script(بخش پيشرفته )
1. آشنايي با متغير ها و انواع داده ها
2. آشنايي با عملگرها و دستورات شرطي و حلقه ها
3. بررسي كلاس ها و گرامر
4. متوقف كردن و تكرار تايم لاين اصلي
5. ايجاد كدي براي دنباله درخشان در اشاره گر
6. ايجاد ساعت ديجيتالي
7 ايجاد افكت تجزيه كردن تصوير
8. ايجاد يك customizable
- فصل دهم : كاربرد كامپوننت هاي رابط كاربري :
1. استفاده از كامپوننت Checkbox
2. استفاده از كامپوننتCombo Box
3. استفاده از كامپوننت Lebel Data Grid
4. استفاده از كامپوننتNumeric stepper List
5. استفاده از كامپوننت Radio Button
6. استفاده از كامپوننت scroll pane Slider
7. استفاده از كامپوننت Text Input Text Area
8. استفاده از كامپوننت UI scroll Bar UILoader Tile list
- فصل يازدهم : كنترل محتواي فايل و داده هاي ديناميك :
1.آشنايي با XML
2. استفاده از يك فايل XML در فلش
3. آشنايي با XML
4. فراخواني محتواي خارجي
5. استفاده از پنل code snippets و تعيين موقعيت محتواي بارگذاري شده
6. حذف محتواي خارجي و كنترل كليپ هاي ويدئويي
- فصل دوازدهم : انتشار فايل فلش و تنظيمات انتشار :
1. اجراي يك فايل فلش
2. انتشار يك فايل فلش بر روي وب و انجام تنظيمات روي آن
3. تشخيص نسخه Flash Player
4. اعمال تنظيمات نمايش
5. انتشار فايل فلش براي موبايل
6. ساخت يك preloader
قيمت پشت جلد محصول : 15000 تومان
قيمت : 13,900 تومانبرچسب ها
: آموزش جامع Adobe Flash CC، آموزش Adobe Flash CC، خريد آموزش جامع Adobe Flash CC، خريد پستي آموزش جامع Adobe Flash CC، خريد نقدي آموزش جامع Adobe Flash CC، دانلود آموزش جامع Adobe Flash CC، آموزش جامع Adobe Dream Weaver CS6،
لينك هاي مرتبط : آموزش جامع Adobe Flash CC، آموزش جامع Photoshop CC، آموزش جامع Maya 2015، آموزش جامع Adobe Dream Weaver CS6، آموزش جامع اينترنت و مباني كامپيوتر، بازي، فروشگاه بازي، خريد بازي، خريد ارزان بازي هاي جديد، بازي هاي جديد، گيم، گيم شاپ، خريد بازي هاي جديد،
- آموزش جامع Adobe Flash CC
- آموزش جامع Photoshop CC
- آموزش جامع Maya 2015
- نرم افزار Panda Global Protection 2015 + لايسنس يك ساله
- نرم افزار Panda Internet Security 2015 + لايسنس يك ساله
- نرم افزار Panda Antivirus Pro 2015 + لايسنس يك ساله
- بازي Kill Zone Shadow Fall نسخه PS4
- بازي Pro Evolution Soccer 2015 نسخه PS4
- بازي Knack نسخه PS4
- نرم افزار حسابداري جوانه پرشيا
- چهارشنبه ۱۳ آبان ۹۴ ۱۳:۱۷ ۶ بازديد
- ۰ نظر
